Oblíbené články

image

SPOLUPRÁCE Alternativní medicíny

PŘIDEJTE SE K NÁM ...

image

PORADNA

Rádi Vám pomůžeme najít vhodné řešení zdravotních potíží...

image

Nový seznam nemocí

Přehledný seznam všech běžných nemocí.
 
  • ZAPPER CENTRUM

    ZAPPER CENTRUM

    Produkty a služby alternativní medicíny

    Měření a diagnostika

    Široká nabídka přístrojů a doplňků stravy

    Frekvenční a plazmové generátory, měřicí a diagnostické přístroje

    Odborné poradenství a individuální přístup

     

     

    Přečtěte si více
  • Alternativní medicína CZ

    Alternativní medicína CZ

    AlternativníMedicína.cz je zpravodajský a poradenský server pro odborníky i širokou veřejnost zaměřený na zdraví. Společně s lékaři, terapeuty, poradci a léčiteli hledáme a předkládáme nejnovější poznatky z praxe, které přinášejí kvalitní řešení na zdravotní problémy, které vás trápí.

    Těšíme se na vaší cestu ke zdraví a je naším posláním vám pomáhat pomocí kvalitních informací.

     

     

    Přečtěte si více
  • Revoluce v léčení všech nemocí

    Revoluce v léčení všech nemocí

    "Revoluce v léčení všech nemocí" je nejznámější kniha paní Huldy Clarkové. V knize popisuje příčiny všech nemocí a předkládá řešení včetně kazuistik ze své praxe.        Mezi hlavní 2 příčiny považuje:

    Parazity, na které platí elektronická a herbální léčba a

    Nečistoty, u kterých je nejjednodušší léčba se jim vyhnout.

     

     

     

    Přečtěte si více
  • Produkty pro zdraví a pohodu

    Produkty pro zdraví a pohodu

    V dnešní době je na trhu spousta kvalitních produktů pro zdraví, ale je mezi nimi i mnoho takových, které vás směrem ke zdraví příliš neposunou a pouze se vydáte z peněz.

    Testujeme a představujeme kvalitní produkty pro trvalé a zářivé zdraví. Pokud máte nějaký tip, dejte vědět.

     

     

     

    Přečtěte si více
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Souboj kvality

Blake Roney, student práv, se zabýval příležitostným prodejem zboží. Jednoho dne mu jeho sestra Nedra řekla, že si myslí, že všechny ty obrovské, bohaté a nablýskané kosmetické společnosti, prodávají šmejdy.

„Objev pleťový krém, který bude skutečně účinný, a přes noc z tebe bude boháč."

Roney se tomu zdráhal uvěřit, ale udělal si malý průzkum. Výsledek ho překvapil: „Většina obsahovala jen stopové množství vitamínů, či aloe, hlavní složkou byla výplň - olej, vosk nebo další látky, které mohou dokonce pleť poškodit!" (Základem výroby mnoha krémů je ropa!)

Vypracoval tedy seznam všech známých látek, prospívajících pleti a seznam všech škodlivých látek. Pak vypracoval recepturu podle hesla: »Všechno dobré, nic špatného«

S touto recepturou se obrátil na majitele chemických a kosmetických továren, aby mu vyrobili krém. Reakce však byla tato:

„To je sice hezký nápad, mladíku, ale výroba toho vašeho přípravku bude 3x dražší, než výroba krémů, které děláme. Nemáme zájem. Proděláte na tom i kalhoty."

Trvalo to řadu nekonečných měsíců, než našel továrnu, kde byli ochotni vyrobit mu krém podle jeho jedinečné receptury.

Jeho krém měl jednu unikátní vlastnost - ÚČINKOVAL!

Byl však 3x dražší! Co s tím?

Chcete krém, který opravdu účinkuje? A jste ochotni za něj dát 3x více?

Kdo chce přinést opravdové řešení, musí počítat s výsměchem, odmítáním, zesměšňováním a odsuzováním. Pokud nemá okolo jména řadu titulů, je označován za amatéra, neodborníka a jeho závěry za snůšku lží.

Blake, student práv, který vymyslel účinný krém, odmítl slevit z kvality a obchodní řetězce odmítly jeho krém prodávat (víme všichni, že chtějí co nejlevnější zboží). Byl tedy nucen založit firmu a dostat zboží na trh jiným, vlastním způsobem. Nekompromisní kvalita a účinnost jeho produktů se však brzy rozkřikly a zajistily mu úspěch, navzdory všem skeptikům.

Když budete mít na výběr mezi levným produktem z drogerie a drahým produktem od distributora, čemu dáte přednost?

Můj kamarád Jirka navrhl, že uděláme malý pokus: z lékárny jsme přinesli parafínový olej - základ pro řadu krémů a pleťová mléka - a ponořili do něj usušenou meruňku. Druhou sušenou meruňku jsme ponořili do přípravku NaPCA na zvlhčování pleti firmy Nu Skin. Výsledek a rozdíl byl ohromující. Meruňka ponořená v parafínovém oleji zůstala scvrklá a vysušená, vůbec se nezměnila. Meruňka ponořená v přípravku NaPCA nabrala objem a vypadala nádherně, jako čerstvě utržená ze stromu.

Přesně stejně působí tyto přípravky i na naši vysušenou pleť. Takže - je libo chemickou, nebo přírodní kosmetiku?

Parafínový olej se vyrábí z ropy a je velmi levný. Nemá žádné výživné látky. Na pokožce vytváří POCIT hebkosti bez zbytkové mastnoty, jenomže není vstřebatelný a zůstává na pokožce velmi dlouho, takže pokožka VYPADÁ zdravě. Ve skutečnosti však pokožku ucpe, ta nemůže dýchat a přestává se vytvářet přirozený kožní maz. Důsledkem je, že je pak pokožka ještě více suchá a citlivá. A tak musíme používat výrobky s parafínem stále znovu a znovu, stále dokola. A přesně totéž platí i pro silikony, používané v kosmetice.

Žel výrobci se neštítí používat parafínový olej i do dětské kosmetiky, kde na dětské pokožce páchá největší škody.

Problém je v tom, že lidé, kterým jde jenom o rychlý výdělek, se často nezastaví před ničím. Je jim jedno, zda nás poškodí. A nedělá jim problém lhát.

Jednu dobu jsme spolupracovali s jedním grafikem a on nám vyprávěl, že nějakou dobu zpracovával grafické návrhy pro výrobu obalů na léky. Vyprávěl, jak je znechucen, když se před ním radí, co napsat na krabičku. V té době byly v módě vitamíny, které se „uvolňují postupně". „Musíme to tam také napsat. To je jedno, že to nedělají. Napiš tam, že se uvolňují 3 hodiny. Ne, raději 12 hodin - to bude lepší, bude se to lépe prodávat."

Když pak někdo přijde se skutečnými, přírodními a účinkujícími vitamíny, je označován zastánci chemických vitamínů, kosmetiky a léků za neodborníka, jeho závěry za snůšku polopravd a lží. Pokud je to lékař, je vyloučen z lékařského prostředí, když je to vědec, je vyloučen z vědeckého prostředí.

Vzorovým příkladem je u nás známý MUDr. Jan Hnízdil. Pacienti k němu chodili, stěžovali si na různé problémy a on jim ordinoval léky a posílal je na různá vyšetření a léčení ke specialistům. Byl však překvapen, že se mu ti pacienti stále vraceli zpět se stejnými problémy - to znamená, že se neuzdravovali. Vadilo mu to a hledal tedy způsob, jak jim skutečně pomoci. Naučil se hledat příčiny nemocí ve stylu jejich života a vysvětlovat to lidem. Když to pochopili a změnili způsob života, začali se uzdravovat. Bylo to rychlé, levné a účinné. To však znamenalo jeho konec – vedením nemocnice mu bylo sděleno, že je sice hezké, že jsou pacienti spokojeni s výsledky, ale od toho že tam není. A protože nevykazuje dostatečný počet bodů na pojišťovnu (= pacienti mu ubývali), že je propuštěn. Řečeno jeho slovy: „Lékaři jsou placeni za to, že lidi léčí, ne za to, že je uzdravují."

Přesto jsou po celém světě doktoři, vědci a nadšenci, kteří se opravdově zajímají o problematiku zdraví a nenechají se uplatit ani zastrašit. Někteří objevili skutečné léky na řadu nemocí, jiní objevili význam a působení vitamínů, další odhalili vztah mezi stravou a nemocemi atd. - jak jsme si již na řadě příkladů v této knížce ukázali.

Jedni hledali a našli odpovědi na otázky zdraví, jiní hledali cesty, jak jejich objevy dostat mezi lidi.

Aby to mohli udělat, museli vyřešit několik věcí:

1) jak se ubránit síle špatných potravinových a farmaceutických
společností, aby jim nezabránily šířit produkty, které budou lidem pomáhat? (MUDr. Fortýn, objevitel metody devitalizace nádorů, zemřel za podivných okolností vzápětí po zveřejnění své metody. Takových případů je mnoho.)

2) jak obejít média ovládaná těmito mocnými společnostmi?

3) výroba kvalitních produktů je dražší - jak přesvědčit zákazníka, aby si produkt koupil?

4) jak se dostat k zákazníkovi, když obchodní řetězce odmítají prodávat drahé výrobky?


1) Obrana

Společnosti mají svoji sílu a moc díky penězům. Řešením je vytvořit systém, který umožní vydělat také velké peníze a tím získat sílu a vliv - ovšem na straně dobra. Systémem, který se osvědčil, je mohutná síť podnikatelů, vlastnících mikrofrenšízy, neboli cenově dostupné "podnikání na klíč". Jednoho podnikatele jde snadno porazit. Tisíce nezávislých podnikatelů těžko.

2) Jak obejít média

Zjistilo se, že nejúčinnější reklama na světě je doporučení. Řešením se tak ukázalo platit za reklamu přímo lidem, kteří začnou doporučovat jejich produkty. Reklama v médiích pak přestala být důležitá (a média je za to nemají rádi!). Díky šíření skrze doporučení bylo možné začít s málem a rozšířit se "potichu". Když se časem dostali do zorného pole nemocenského průmyslu, byli již tak silní, že je nebylo možné potichu zlikvidovat. (Vedou proti nim tedy alespoň mediální, pomlouvačný boj a lobují za zákony, které jim dají výhodu.)

3) Dražší produkty

Jsou lidé, kterým na zdraví nezáleží. Mnozí lidé ani nechtějí být zdraví. Věří, že když budou nemocní, získají tím lásku, pozornost a důležitost.

Lidé, kteří si svého zdraví váží, hledají kvalitu, hledají to, co funguje, co skutečně pomáhá. Cena je až na druhém místě – kvalita života za to stojí. Potřebují se jen důkladně seznámit s výrobkem a přesvědčit se o jeho kvalitě. Řešením tedy je dostat k zákazníkům správné informace. Takové informace se staly součástí reklamy doporučením.

4) Jak se dostat k zákazníkovi

Řešením se ukázalo prodávat výrobky přímo zákazníkům - prostě vynechat prodejny. A když se v posledních letech rozvinula zásilková doprava a internet, je dnes možné objednávat výrobky přímo u výrobce po internetu a dodávat je přímo zákazníkovi.

Řešení se tedy našlo a díky tomu postupně vzniknul nový průmysl, zvaný "wellness" a "anti-aging". Je to průmysl, který vytvořili lidé, stojící na opačné straně barikády - na straně zájmu o naše zdraví a toužící lidem pomáhat. Díky nim jsou dnes dostupné produkty, které dokáží významným způsobem eliminovat škodlivé působení a následky špatné stravy a doplnit nám to, co ve stravě chybí. Takto spatřily světlo světa filtry na vodu k odstranění chloru a dalších jedů, přírodní kosmetické přípravky, ekologické prášky na praní, vitamínové preparáty a řada vysoce účinných, přírodních potravinových doplňků.

Když lidé objevili, že je zde něco, co jim opravdu pomáhá, zájem se začal šířit jako požár a wellness průmysl začal rychle vzkvétat.

Farmaceutické společnosti však ihned zavětřily dvě věci:
1) je tu nebezpečí, že ztratíme zákazníky (nemocné)
2) na tom se dá vydělat

Zaplavily tedy trh levnými, chemickými, syntetickými náhražkami. Jak již víme, tyto chemické vitamíny, minerály apod., se buď nevstřebávají, nebo mohou vést k předávkování a ke zdravotním problémům. V soupeření s wellness produkty však vytáhly z rukávu eso: nabídly velmi nízkou cenu. Mohly si to dovolit, protože výroba je tak levná, že i při nízké ceně mají stále mnohem větší zisk, než wellness společnosti.

Jejich druhým esem je pak masivní reklama v televizi a dalších médiích, přesvědčující nás, jak nám jejich preparáty pomohou, jak jsou skvělé atd.
A nakonec to celé zamaskovaly stejným názvem - wellness a anti-aging. Jak to má zákazník rozlišit??? Díky tomu dochází k paradoxní situaci.

Představte si, že jste ve válečné zóně. Stát napadla cizí vojska a vaší jedinou nadějí je dostat se co nejrychleji za hranice. Přijdete na nádraží a tam k vám přijdou dva muži. Oba vám nabízejí, že vás dostanou za hranice. Muž v kožené bundě a lakýrkách se představí jako zástupce společnosti známé po celém státě z bilboardů. Druhý muž v mikině a botaskách se představí jako zástupce organizace wellness, založené pro záchranu lidí. Zeptáte se: „Kolik to bude stát?" „6 000 korun a pojedeme první třídou, abychom se vyhnuli problémům na hranici", odpoví botasky. Lakýrky se ušklíbnou a řeknou: „S námi pojedete sice druhou třídou, ale jenom za 1 000 korun. A problémů se bát nemusíte, máme známosti"

Co udělá většina lidí? Otočí se na botasky a řeknou: „Ty mizernej zloději! Chceš se na mně napakovat, co? Táhni! Beru to za tisíc od lakýrek."

Ti, co zaplatili botaskám, nasedají do vagónu první třídy a odjíždějí za hranice, kde je čeká život, svoboda a bezpečí (zdraví).

Ti, co zaplatili lakýrkám, však nakládají do dobytčáku a odvážejí do koncentračního tábora (nemocnice).

Je to neuvěřitelné. My prostě ještě platíme určitým firmám za to, že nám ubližují, že nás poškozují, platíme za to, že nám způsobí utrpení a bolest. Hlavně, že je to levné! Děláme z nich miliardáře a odmítáme s nadávkami ty, kdo se nám snaží opravdu pomoci, protože jsme uvěřili lži, že kdo má drahé zboží, je zloděj.

Kdo si však opravdu zaslouží odměnu - ten, kdo páchá špatný skutek, nebo ten, kdo dělá dobrý skutek?

Karel Nowak, můj učitel, měl pravdu: „Otrokářství nikdy neskončilo, jenom se změnila jeho tvář. A nejhorší otroctví je to, kde si lidé nadšeně volí své otrokáře a jsou hrdí na své otroctví."


Proč jsou výrobky pravých wellness společností za vyšší cenu?

Firma Nutrilite vyrábí doplňky výživy. Aby mohla zaručit kvalitu, nevyrábí je ze surovin běžně dostupných na trhu, protože těmto surovinám dnes často schází potřebné látky a jsou naopak kontaminovány škodlivými látkami (díky velkoprodukci, umělým hnojivům a chemizaci).

Firma dělá výběrová řízení pro dodavatele, zkoumá kvalitu půdy a podnebí. Vybraný zemědělec musí při pěstování plodin postupovat přesně podle směrnic firmy, které jsou velmi přísné. Nesmí používat chemii. Všechny dodané plodiny procházejí kontrolou kvality. Tomu dodavateli firma za jeho dodávky dobře zaplatí, aby mohl dodržet kvalitu a aby si vážil spolupráce.

Je správné dobře mu zaplatit, když odvedl poctivou a náročnou práci?

Zpracování surovin je velmi náročné, protože se nesmí použít žádná chemie a suroviny nesmí napadnout plíseň apod. Každý zaměstnanec je zodpovědný za perfektní, rychlou a kvalitně odvedenou práci, aby výsledkem byly výživové doplňky, které dodají tělu v přirozené formě vše, co tělo potřebuje - vitamíny, minerály, fytonutrienty atd. Těmto zaměstnancům firma také dobře zaplatí.

Je správné dobře zaplatit zaměstnancům za špičkově odvedenou práci? Jestliže firma dobře platí lidem, kteří si to zaslouží, jak by mohlo být to zboží levné? Firma Pharmanex má cca 15 patentů na extrakci účinných látek z přírodních zdrojů tak, aby byly čisté, purifikované, bez sebemenší příměsi škodlivých látek a měly plně bioaktivní vlastnosti. Všechny výrobky, procházejí 6-ti stupňovým procesem kvality. Taková výroba je velmi náročná, a tedy nákladná. Jak by mohly být takové produkty levné?

Tak bychom mohli jmenovat řadu dalších společností.

Správné produkty jsou vyrobeny z rostlin. Ty se musí správně vypěstovat, sklidit, přepravit a správným způsobem zpracovat. Pro chemické produkty stačí laboratoř a chemická reakce.

Co tím chci říci?

Produkty, které fungují, které pomáhají a které nám mohou pomoci vyřešit naše problémy, nemohou být levné!!! Ať se nám to líbí, nebo ne, kvalita nemůže být levná!

„Kvalita nemusí být drahá" je jen lživý reklamní slogan, který nás má oklamat.

A ještě jeden příklad pro ty, co chtějí jen levné zboží: Můj bratr provozuje servis praček. Mechanici často na zakázkách kroutili hlavou nad podivnými závadami u některých lidí. Jednou byli všichni na školení pro servisní mechaniky automatických praček. Jednu část školil zástupce známé firmy, vyrábějící prášky na praní. Mimo jiné řekl: „Obchodní řetězce k nám přijdou s požadavkem: 'Dodáte nám LEVNÝ prací prášek v té a té ceně!' Jenomže to my nejsme schopni vyrobit, protože jenom suroviny stojí víc! Tak nemáme jinou možnost, než dát do prášku výplně. V takovém levném prášku je pouze 20% toho, co pere, ostatní jsou soli." A najednou se podivné závady na pračkách vysvětlily.

Tyto soli se nerozpouštějí a v pračkách ucpávají hadice a filtry, rozežerou nerezovou nádrž, rozežerou gumová těsnění, pračka začne téci, soli zničí ložiska a další součásti a vy se divíte, že se vám pračka po skončení záruky rozpadne!!! Víte, kolik zaplatíte za opravy pračky? Myslíte, že jste ušetřili?

Prádlo prané v takovém prášku je šedivé, zaprané a zvětší. Nerozpuštěné soli zůstávají v prádle a způsobují citlivým lidem ekzémy a alergie.

Je levné opravdu levné? Realita je taková, že pokud kupujeme „levné" produkty, vůbec nic neušetříme, zato však ošidíme sami sebe o jízdu první třídou, tedy pohodlí, kvalitu a účinky lepších produktů - a často ještě proděláme. A z pohledu zdraví? Díky levnému zboží se staneme „pacienty", neboli zákazníky tam, kde nechceme.

Chápu, že lidé chtějí ušetřit. Ovšem šetřením ještě nikdy nikdo nezbohatl. Lepší je zvýšit své příjmy tak, abychom šetřit nemuseli (to je však jiné téma - a jiná knížka).

Pokud koupíme levné vitamíny a levné potravinové doplňky, kupujeme levné chemické náhrady nebo nekvalitní produkty, které nám nejen nepomohou, ale mohou nám dokonce ublížit!

Ty nejlepší a nejkvalitnější produkty jsou pouze přírodní, vyrobené správným postupem a většinou se dají koupit pouze u distributorů wellness společností, nikdy ne v obchodech a málokdy v lékárnách (ty jsou především ve službách farmaceutického průmyslu). A pouze tyto produkty jsou zárukou, že nám pomohou z našich stravovacích problémů.

Máme na výběr - buď budeme platit za kvalitní potraviny, vitamíny a doplňky, nebo za nemocnice, lékaře a léky. Zaplatíme však vždycky. V druhém případě nejenom penězi, ale i zdravím, kvalitou a délkou života!

Vzpomínáte si z úvodu této knížky na Paula, jak nestačil o 26 let staršímu muži, Melovi? Mel začal Paulovi ukazovat stovky lidí od Santa Moniky po Malibu v elitní oblasti, kde žije hodně filmových hvězd a mnoho dalších lidí, o kterých se dá říci, že „vydělávají díky svému vzhledu". A Paul u nich zpozoroval jakýsi nový způsob stravování a úplně nový přístup k životu. Tito lidé mají manažery a trenéry a nelitují peněz, pokud jde o jejich vitalitu a zdraví. Jsou to lidé, kteří vypadají mladší a skutečně jsou každým rokem zdravější. Kompletně překonali stáří novým přístupem ke stravování a výživě a způsobu cvičení. A za to vše vděčí wellness průmyslu. A toto je šance i pro každého z nás.

Wellness společnosti stojí na straně dobra - na naší straně. Važme si toho, co pro nás dělají.

 

Zdroj: výňatek z knihy Nespěchejte do rakve od Tomáše Kašpara.


Knihu můžete koupit zde:

http://www.zapper-centrum.cz/knihy-a-literatura/knihy-a-literatura-tomas-kaspar-nespechejte-do-rakve

Nové a aktualizované články

  • 1
TOPlist